Legyen szó komoly gazdasági, társadalmi szerepet betöltő cégről, vagy egy kisebb létszámú vállalkozásról, az alkalmazottak megjelenése üzenetet közvetít a cég arculatáról, kultúrájáról, profizmusáról. Az ügyfelekkel, partnerekkel napi szinten foglalkozó munkakörökben az üzleti siker meghatározó tényezője a bizalmat, határozottságot, megközelíthetőséget sugalló öltözködés.
Az üzleti életben kiemelten fontos tehát, hogy a megjelenésre értékesítés-támogató eszközként tekintsünk és ennek megfelelően tudatosan alkalmazzuk. A mai világunk felgyorsult versenykörnyezetében egyre nagyobb szerepet kap az üzleti életben is a szín-és stílustanácsadás, egyre több cégvezető ismeri fel, hogy nincs második esély az első jó benyomásra.
A jó megjelenés valójában félsiker, hiszen a kommunikáció során a szóbeli tartalom csupán 7%-os befolyással bír, a hanglejtés, hanghordozás 38%, míg a megjelenés és a testbeszéd együttesen 55%!

Üzleti szolgáltatásaim legfontosabb célja, hogy gyakorlati eszközök és tanácsok segítségével tanítsam meg a vállalatvezetőket és munkavállalókat az üzleti öltözködés alapjaira. Segítségemmel elsajátíthatják azokat az apró trükköket, amelyekkel egy magabiztosabb megjelenésre tehetnek szert, amely az egyik legnagyobb kommunikációs fegyverük lehet.
Az élmény alapú programok a saját, egyedi stílus megteremtéséről szólnak, igény szerint egyéni színszakértői elemzésekkel kombinálva. A tanácsadás segítségével az értékesítő vagy más feladatkörben dolgozó kollegák ismerni fogják, melyek a számukra előnyös színek és szabásvonalak, tudni fogják milyen dress code-ot és milyen stílust viseljenek annak érdekében, hogy kisugárzásuk meggyőzőbb és magabiztosabb legyen. Megismerik a stílusos megjelenés minden apró trükkjét, így stíluskommunikációjukkal akár tudatosan is befolyásolhatják az üzleti sikereket.
A vállalati stílus-szolgáltatások önálló programként, vagy valamely céges tréninget, továbbképzést színesítő, kiegészítő eseményként is igénybe vehetők. A stílusteremtés témája igazi hozzáadott értéket jelenthet az alkalmazottak számára, hiszen az itt megszerzett tudás az élet egyéb területein is alkalmazhatók. Néhány ötlet a gyakorlatból a téma aktualitására: pl. nőnap, anyák napja, karácsony, céges évforduló, csapatépítés.
Az események tematikája minden esetben a cégek igényeire testreszabottan készül, attól függően, hogy pontosan kik a résztvevők és mi a program célja (felmerülő témák pl. a megjelenés fontossága, létjogosultsága, öltözködési alapszabályok, színek harmóniája, színtípusok, testalkat típusok és azok korrigálása, az önbecsülés, miért fontos, hogy szeressük magunkat, hogyan hat mindez külső-belső egyensúlyra, stb.). Az elhangzott információkról egy, a munkatársak számára e-mailben továbbküldhető összefoglaló is átadásra kerül.
Örömmel állok rendelkezésre, akár előadásról, workshop-ról, akár kisebb-nagyobb létszámú, személyre szabott tanácsadásról van szó. Egyéni ajánlatkéréssel forduljon hozzám bizalommal!